Jävla gubbjävel

Blir så irreterad på folk i trafiken ibland. Fick enn fuck you av en gubbe idag för att jag inte körde tillräckligt fort (körde 90 på en 70 väg) herregud!! Det är dig man ska skälla på och inte mig. Gubbjävel. Jag & Fia vinkade bara åt han när han körde förbi medans han pekade finger. Trevlig typ

De största hatobjekten i trafiken
:
§ Folk som har fått sina körkort i flingpaketen
§ Folk som kör typ mellan 40-60 på en påfart. Vilket händer väädligt ofta
§ Folk som petar näsan i bilen, snusk. Vi ser
§ Folk som blinkar preciiiiiis när de ska svänga. NÖDIGT!

..ja,  jag kan hålla på i evigheter.

Nej nu ska jag sluta vara så bitter

Kommentarer
Postat av: Fia

haha man är inte bitter när man faktiskt har helt rätt du ;)

2009-07-07 @ 18:41:55
Postat av: Sandra Mattsson

hahaha en sån där lista kan bli hur lång som helst men ibland undrar man faktiskt vad folk får sina körkort ifrån ;)

2009-07-07 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0