mobba mig inte för min EPA traktor

La in en bild på bdb och sa att jag inte tycker om epa traktorer på vägarna
då var det visst någon kille som tog lite illa upp tror jag, lite roligt:

jag: Jag & Fia hamnade bakom dom där förbannade epa traktorerna. Hur ovärt är det inte att sitta och puttra runt i 30 i en låtsas bil? bönder..
Han: Käften
Jag: man behöver ju inte köra på störra vägarna iallafall. Dom stoppar ju upp alla med riktig bil som vill åka i riktiga hastigheter!!
Han: de är bättre att ta sig fram i 30 än att inte ta sig fram alls ? det handlar om 2 år i livet sen äre körkort, sluta klaga ditt jävla fucko. bara för att du är avundsjuk och inte har råd. att åka epa är mysigt, jag skiter totalt i om det är en lång bilkö efter
Jag: ja men för dom som har körkort är det lite segt om det är en "bil" framför som kör i 30 på en 50 väg:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0