mysdag med älskling

Åkte till Fia imorse och kollade på en shopaholics bekännelser. Den var faktiskt ganska rolig. Hon var en total galning. Lite överdrivet kanske:P Sen åkte jag och Fia och jobbade..

Kom nyss hem igen, jag och älskling bestämde oss för att gå runt sjön och prata lite. Sen satte vi oss på en klippa åt lite sallad och myste. Dom där äckliga hästmyrorna gjorde så man inte stannade så värst länge på klippan, Har enorm träningsverk sen träningen igår. Det var jätte roligt och skönt att springa av sig lite och framförallt änvända klubban igen., Spelade tvåmål hela träningen. naaaaaaaaaaajs. Jag trivs. Så blir man behandlad som en människa också och inte som ett jävla djur!! kan vara en bra fördel.




Pissnisse

ska snart sätta mig och kolla på tv med älskling. c ya!





Kommentarer
Postat av: Caroline

Han pissar på han! Bra med lite näring till naturen! ;)

2009-07-29 @ 21:48:29
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0