på order

Carro sa att jag måste skriva ett blogginlägg.. så då gör jag som chefen säger!!

Har verkligen inget att skriva. Är helt tomt i huvudet. Frågade Fia om hon hade något förslag. Då sa hon såklart att jag skulle skriva om henne men nääääääää tror inte det va. det har jag ju redan gjort. Tillägnat ett inlägg till henne, check! Sen sa hon att jag skulle göra en lista på skit irriterande saker..  Men vad Fia säger och vad katten skiter, stoppar jag i samma påse!
Tänkte skriva något som inte många vet om mina kära vänner.. MOAHAHHA. jag är elak.

Fia: Har väärldens äckligaste rapar. Spelar ingen roll om hon ätit blommar. Hon rapar ändå rutten fisk.
Carro: Har rakat & noppat rumpan. Behåring som en man
Sandra: Största alkohol förbrukaren i gänget (förutom tessan då)
Tessan: Kan absolut inte laga mat

Men älskar er trots allt LOVAR ;)




Kommentarer
Postat av: Caroline

Spelar ingen roll om hon ätit blommor.. HAhahaha..

2009-07-20 @ 23:26:05
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Fia

hahah är nog tyvärr sant :P så vacker på utsidan, men rutten på insidan (a)

2009-07-20 @ 23:28:29
Postat av: Sandra

jag kan iaf behålla den inom mig ;)

2009-07-21 @ 10:01:59
Postat av: terrrri

OM DET ÄR NÅGON AV OSS SOM KAN LAGA MAT SÅ ÄR DET VÄL ÄNDÅ JAG! ;p

2009-07-23 @ 12:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0