Vet ni?

CARRO KOMMER HEM I HELGEN, OCH JAG SKA MYSA MED GULLUNGEN PÅ SÖNDAG
you and me babe. soooom jag har saknat dig.
Men det vet du, så ofta som jag säger det till dig nuförtiden ;)
Man lär sig att uppskatta varndra mer och säger mer hur man känner när man inte kan träffas så ofta för då inser man hur mycket man behöver och saknar personen. När den inte finns ett telefon samtal bortl Utan flera mil till linköping
Men jag är lycklig nu när hon äntligen kommer till sthlm.
VÄLKOMMEN HEM SNYGGING!!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack hjärtat :) DU ÄR BÄST!! Kan vi peta varandra i näsan i helgen?? längtar sååååå........ Ska bli kul att träffas i helgen! tack för att du är så gullig! :)

2009-07-06 @ 23:16:03
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0