blääääääääääääää

Jag har så jääävla ont i huvudet. Hatar den där spänningshuvudvärken. Jag har en bettskena hemma som jag egentligen ska sova med men jag hade den i typ en vecka sen orkarde jag inte mer. Det är ju typ som man har tandställning. Får ändå ont i tänderna på morgionen och sen drägglar man. haha. Då har jag hellre lite ont i huvudet då och då. Jag vaknade elva och ville gå upp men Fia låg som en död säl så försökte sova men det gick inte så tillslut gick jag upp.. Nu sitter vi i soffan och kollar på tv. Får lite dåligt samvete eftersom det är fint väder ute. Då måste man ju typ vara ute, det är inte myycket sol när det gäller svensk sommar!!

yeye.. är hungrig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0