Fia "Fraaas" Ununger

(ska vara en bild här men jag och fia är så fula så det står: Går ej att ladda upp)

Lovade dig ett inlägg bara tillägnat dig
Världens bästa roomie. Du och jag babe.
Där du går, där går jag. Flyttar du till Lappland flyttar jag efter.
Byter du lag byter jag lag, köper jag en tröja köper du likadan.
haha me like it. Det ända viktigaste är att vi har roligt tillsammans
spelar ingen roll var när hur. Bara vi har roligt och är tillsammans.
Vilket vi är rätt ofta. Folk brukar ju fråga om vi är syskon.
Speciellt utomlands av någon anledning.

Helgen efter vi har kommit hem från Cypern
drar vi på en roadtrip till Göteborg
planerat, bestämt.
Kanske kaaanske att älskling får följa med ;)
JAG LÄNGTAR

Kommentarer
Postat av: Carrobajssson!

Är det jag som är älskling? ;) Ni kan ju hämta upp mig på vägen ;)

2009-06-18 @ 21:43:11
Postat av: Fia

Älskar dig sååååååå mycket :) haha klart du är älskling, vi hämtar dig vid 8 på vägen ner funkar det? ;)

2009-06-18 @ 23:10:45
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Fia

HAR FIXAT BOENDE TILL VÅR WEEKEND TILL GÖTET :D:D:D

2009-06-20 @ 19:28:18
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Karro

Ja du får följa med stumpan, även fast det inte var du som var älsking ;)

2009-06-21 @ 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0