hejdå sthlm!

Helgen ska spenderas hos älskling. Ska sova med spindlarna inatt på hans landställe. Jag och Fia har sagt att vi ska dygna för spindlar är något av det värsta jag vet. Benen, deras snabbhet, alla ögonen.. nej usch hela saken är ju helt vidrig. Hellre 25 tusen ormar än spindlar. Ja iallfall. jag är rädd för spindlar. Tror jag fick fram det.

Kanske, kaanske att man åker ring i helgen. Men fan vad kallt. Fia säger att vi ska bada. BADA?! doppa sig skulle jag säga. Bada betyder att man ligger i vattnet i minst några minuter och inte i och upp på en sexund.

Haha. Ska föröksa få med oss en platta öl, en vinbox & några cider på tåget ikväll. Svettigt värre.

Ha en bra helg snyggingar!

Det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0