Hemma igen

Klarade av de två nätterna med spindlarna. Blev dock inte så mycket sömn. Med tanke på utrymmet man hade att sova på.. Fia. Men hade kul i helgen. Badade, solade, åkte båt, brände oss & åt en del korv. Jag, älskling, Fia & Ogge var igår kväll och åt på någon grill. Alla fick typ ont i magen dagen efter. Sägs att man brukar få det där och ändå åker dom dit och äter.. lyckade killar!

Idag har vi åkt från heby, en jävla lång resa som vanligt. Åkte hem till täby och spelade lite vollyboll med några killar som var där. Jag, Fia & två av killarna som var i vårat lag ägde. Vi vann. Ja det gjorde vi.. Svettigt som fan.

Nu är vi i åkersberga och tvättar det sista. Lämnar lägenheten imorn och flyttar hem igen.
Usch fy och blä
Men ska hitta någit eget snabbt. Sen fyller jag ju faktiskt 20 på lördag! WOOHOOO!


Älskling & Ogge på våran fisketur.
Blev små löjor bara.. haha. lyckat!


Kommentarer
Postat av: Carrobajssson!

Jaa du fyller 20 snart och jag kan inte vara med, skämms på mig :(

2009-06-29 @ 09:23:01
URL: http://lifeaboutmee.blogg.se/
Postat av: Karro

skäms skäms skäms

2009-06-29 @ 20:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0