Me löööööve it

Preciiiiis vaknat. Fia står i ducshen. Ska nog också duscha idag. Som sagt, det är tur att ni inte kan se mitt hår. Sitter i soffan med täcket och min sov t.shirt. Det är sköönt vill jag lova.

Var hos pappa igår. Kanske ska köpa en lägenhet när jag har heltidsjobb i höst och ta ett lån. Kanske är smartare att göra så en att hyra i andra hand. Bra att köpa lägenhet nu när det är lågkonjuktur. Då jäävlar blir cash sen när man ska sälja. Älskling klagar på att jag är för ogullig. Jag har aldrig varit en sån som kan ligga i en säng hela dagen och bara mysa. Jag är för rastlös för det. Och inte är jag så bra på att skriva överdrivet gulliga sms. Men jag älskar han så mycket så jag inte kan beskriva med ord. Så jag säger att det är därför, haha.

Nej nu ska jag gå och stoppa in en tampong i hålet. Schmeeek


Den här får man när man försöker ta kort på sin pojkvän.
Är han gullig mot mig tycker ni?! ja det tycker jag inte.


Kommentarer
Postat av: Olläää

Du är ju dum ju! Du förtjänar det när du tar massa snuskbilder;) <3

2009-06-10 @ 12:39:42
Postat av: karro

ja men alla bilder är ju snusk för dig. Och vad gör du hemma? SKOLA! <3

2009-06-10 @ 13:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0