Ollää Johansson, min baby!

Det är du & jag nu älskling.
För evigt är mitt mål. Jag brukar alltid säga att det inte finns något föralltid
men har aldrig sagt att det är fel att sträva efter det.
Du och min pappa är männen i mitt liv. De ända killarna i mitt hjärta.
Din kärlek är som syre för mig. Hade omöjligt klarat mig utan den.
Jag älskar dig mer för varje dag som går, det är du och jag mot världen älskling.
Våran låt hjälper mig när du är borta. Jag lyssnar på den och tänker på hur lycklig jag är som har dig.
Du är mitt hjärta, min älskling, mitt liv, mitt allt.
Tack älskling för att du finns



   


Våran låt älskling

Kommentarer
Postat av: Carrobajssson!

Naaaaaaw :) KÄRLEK ÄR BÄST!!! hur skulle man klara sig utan den? :) Ni är söta ihop! :)

2009-06-11 @ 15:30:46
Postat av: karro

JÄTTE BÄST :)<3



Jag har en liten fråga Carro. Varför kallar du dig själv för bajsson? bytt namn möjligen?!

2009-06-11 @ 21:24:11
Postat av: Olle

Älskar dig Karro! <3

2009-06-12 @ 11:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0