Sista timmarna i sthlm sen bär det av..

..MOT DALARNA HELA HELGEN

Kristoffer tar studenten idag, självklart regnar det. Så ska vara chafför åt killarna som ska till korgen sen. Är inte så sugen på att följa med, jag och bara killar. Sen får jag inte för älskling heller. Haha. Här är man hårt hållen. Inte för att jag brukar ta hänsyn till sånt men känner att jag lika gärna kan vara chafför eftersom jag inte orkar dricka. Ska ju köra upp till landstället idag med pappa. Skönt att köra audi :)

Så jag kommer inte kunna skriva nå blogg på hela helgen
Jag vet att ni blir ledsna men på söndag när jag kommit hem så.
Ska vara med älsking då också :D:D Han har jag inte träffat sen söndag typ..

Ha en bra regnig äcklig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0