Tisdag 090623

Godmorgon

Idag ska det fixas pass. Mitt hade tydligen gått ut i maj så måste till polisen och göra ett nytt. Får hoppas att man inte blir lika dålig på bilden som förra gången. haha. Usch den bilden är hemsk. Och alla ska alltid se vad man har för passbild.
Har nyss hällt i mig min smootie till frukost och satt på mig mina kläder. Redo att åka till täby centrum med Fia lotta.
Måste bara kolla tåget & bussen till heby ikväll så jag kan tajma dom någorlunda.. Så jobbigt att sitta och vänta.
Ska som sagt träffa älskling ikväll, jag är lycklig!!

Fast fia går och muttrar här att jag ska ge han en stor fet smäll från henne bara för att han har hackat sig in på våran data och det har gjort att fia inte kan gå in på sin internet bank. Hon verkar väldigt irriterad, haha.

Scheemk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0