VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEN!

Äntligen vaken. yäääy. Ska kila och äta frukost snart. Men först ska jag platta håret. första gången på ett tag faktiskt. Brukar platta det så lite som möjligt evfter som det sliter så på håret och speciellt nu när jag håller på att färga det blondt. Har tappat as mycket hår. Men det är bra. Vill ha tunt hår.. eller iallafall tunnare. Mitt hår är så himla tjockt.

Ikväll efter jobbet åker jag till heby. Sen imorn tar ju Tessan studenten så då ska jag vara där på hennes utspring. fan vad kul med studenten. Har gått runt med Fias studenttröja från förra året i någon dag nu. Folk tror säkert att jag är 90:a och ska ta studenten.. Men ssscccchh! det är ingen som vet att jag gjorde det förra året ( om man inte kollar noga på träjan där det står 2008 :P)


 

yeye, ska gå nu. Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0