You meant the world to me!

Jag ville bara ta tillfället i akt och berätta hur mycket du betyder för mig - MIN BÄSTA VÄN! Det vi har tillsammans är en vänskap jag har svårt att sätta ord på, den är obeskrlivlig. För varje dag som går växer den och bandet mellan oss blir bara starkare och starkare, finns ingen som kan sära på oss så tajt sitter vi ihop nu. Det är du som gör mig lycklig i livet och jag kan inte ens tänka mig ett liv utan dig vid min sida. För vad är ett liv utan att vara lycklig? Det är du som gör mig hel, utan dig är jag ingenting. Mitt hjärta är som ett pussel och det är du som är den pusselbiten som gör mitt hjärta helt - försvinner du brister mitt hjärta och hela jag. Vad det betyder för mig att ha dig vid min sida tror jag att både du och jag har svårt att förstå, det här är något utöver det vanliga. Jag vet att man ska leva i nuet men för mig finns inget nu, det här är förevigt! Du är speciell för mig, något jag aldrig släpper taget om :) Du betyder så jävla mycket för mig rent ut sagt! Jag älskar dig med hela mitt hjärta, det är är inget jag bara säger utan något som kommer från djupet av mitt hjärta - något jag verkligen menar. DU ÄR BÄST, glöm aldrig vad du betyder för mig! VERAE AMICITIAE SEMPITERNAE SUNT - SANN VÄNSKAP ÄR EVIG /Din Sandra

Kommentarer
Postat av: terrri

nusssse då!:)<3

2009-06-14 @ 19:50:35
Postat av: karro

Du är bäst<3

2009-06-14 @ 21:12:02
Postat av: Sandra

:)<3

2009-06-14 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0