angels on the moon

Jag är ledsen, hemskt ledsen. Det bilr inte alls några bilder som jag lovade i förra inlägget. Glömde skivan med drivrutiner till min mobil. Jag har fortfarande inte installerat det på den här datan. damn

Jaja, matchen mot balrog gick tyävrr som väntat måste jag säga. Dom vann. Kommer inte riktigt ihåg med hur mycket men kanske 2-6? aa något sånt iallafall..

Vad händer i veckan då? Eftersom både Fia & Sandra jobbar hela veckan och jag bara jobbar kväll så är jag lämnad ensam den här veckan. Men inte går det någon nöd på mig. Ska kanske träffa ina på Onsdag en snabbis. Träffade henne i veckan som var när hon var ute och gick med sin söta hund (lägger ut en bild sen) så då bestämde vi att det faktiskt var tid att träffas nu. Det var så länge sen. Sen hoppas jag att jag får träffa Carro i veckan. Vi skulle se om vi hann ses något. Och på fredag jag ska jag prata med Thomas.... Mmm, nog har jag att göra :)


Ina med söta vovven Helge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0