Assistenten talar!

Känner att jag är tvungen att rycka in och skriva ett inlägg. Kommer antagligen inte bli det roligaste eller mest lästa men man kan inte göra mer än att försöka. Karro har legat på latsidan idag och man får ju inte fler läsare om man inte skriver något så tog saken i mina egna händer!

Nu kommer det svåra vad ska jag skriva om?

Vad jag vet så har karro inte gjort så mycket mer idag än att pulat med sin nya mobil, måste säga att den är riktigt läcker :) Sen har hon jobbat och tränat! Nu vet jag att hon ligger med sin älskling i sängen och bara myser.

IMORGON ÄR DET FREDAG!
känns så skönt att kunna säga det, det blir så mycket lättare att jobba på en fredag än en måndag när man vet att det är helg när man slutar.

Planerna för helgen
- imorrn blir det mys framför tvn
- på lördag åker karro med olle till heby på middag
- söndag = kvartsfinal mot balrog

Som ni förstår var det där karros planer men mina ser väll ungefär likadana ut med en ändring som ni säkert själva kan lista ut!

Känner bara att det här blev värdens sämsta inlägg men tror ändå att jag lockade till mig några läsare ;)

GODNATT & SOV GOTT

//Sandra Mattsson

Kommentarer
Postat av: Fia

En liten ändring där imorrn bara...Biljard i stan blir det väl ändå :D

2009-03-12 @ 22:09:55
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: karro

Himla bra inlägg tycker jag :)

2009-03-13 @ 12:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0