bio besök och mys med älskling

Har inte skrivit så mycket i helgen. Har haft annat för mig. Men helgen har varit grym. Förutom utgång har vi ätit middag hos Ronny, sett melodifestivlen, hunnit med att vinna en match mot västerort idag med 0-19. haha dom var verkligen inte bra. Men det var skönt att kunna göra lite poäng, moahaha. Roligast i helgen var iaf en tant som gick förbi mig och Olle när jag stod och kramade honom, "vad söta ni är tillsammans" sa hon med största smilet. Hon var söt hon med!

Kom nyss hem från bion. Såg Seven Pounds med brudarna. Grym, Sorlig, defenitivt en film man ser igen. Ska inte avslöja något mer. Tack för mig. Godnatt snyggingar!

 
BIo mys

   
Älskling när han åker ifrån mig. Monikas söta vovve Molly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0