Blogga på helgerna är inte riktigt my style

Jag är som sagt inte så bra på att blogga på helgerna. Känns som man inte har tid att sitta vid datan då. Det händer så mycket annat då hela tiden. Vilker jag ser rätt posetivt ;) Fia påpekade iallafall efter våran godis runda innan hon körde hem mig till mitt radhus att det var dags för ett inlägg. Jaha, veckan som har gått har varit.. annorlunda. Har träffat några som jag inte har träffat på ett tag och som jag har saknat. Ska prata med min pappa snart Emelie. Ska bara hitta rätt läge när jag tror att han kan gå med på våra planer ;) Sandra har varit sjuk hela helgen så det har varit jag & Fia.. Och älskling! mys mys mys. Ska träffa Carro på tisdag :D den jävlen ska åka till thailand snart, nej jag är inte alls avundsjuk och jag kommer inte alls sakna henne som tusan. inte alls..

ska käka.. more later!

Kommentarer
Postat av: Fia

MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSS :D

2009-03-22 @ 20:00:58
Postat av: Carro

Är du visst ;)

2009-03-23 @ 17:32:56
URL: http://carroistheshit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0