cabrolie eller nissan?

Jag och Fia hade en rolig konversation igår om killar. Jag har skämtat förut om att hon inte får ha en as het kille för då skulle jag lätt förstöra för dem. Det klämde tydligen på en mycket öm punkt och Fia går direkt i försvarsställning. Hon visste inte hur hon skulle förklara och använde då bilar för att dra en likhet.

"Jo men såhär. Du har Olle. En nissan. Jag skaffar en cabrolie, du känner att du måste byta upp dig för att överträffa mig och istället för att förstöra skaffar du en skit snygg sportbil. Du kan antingen repa sönder min bil eller skaffa en ny, finare & bättre"

Det roliga var att älskling låg breve och lyssnade! haha. Skulle aldrig byta bort dig mot fetaste sportbilen älskling. Tycker om och trivs med min trygga, söta lilla nissan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0