Det är du och jag älskling, du och jag!

Vaknade inatt av att jag mådde grymt illa. Gick ner för att dricka vatten men gick istället till toan och spydde. Usch Jag har absolut ingen aning om vad det kan vara men har sagt till jobbet att jag inte kommer idag. Kan vara magsjuka kan vara något annat... Oavsett hatar jag att spy. Så jag kommer inte göra så mycket idag mer än att ligga och vila. Det jobbiga är att jag är hos Sandra nu så måste sätta mig i bilen och ta mig hem snart..
Hoppas ni mår bättre än jag! heeejrå!

Kommentarer
Postat av: Carro

hej, vi är två som är gravida :D haha

2009-03-09 @ 16:07:43
URL: http://carroistheshit.blogspot.com
Postat av: karro

Jag vet det är hemskt!!

2009-03-09 @ 20:00:10
Postat av: karro

Jadu Carro.. det är du och jag!

2009-03-09 @ 20:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0