Egentligen är dagen idag den morgondag som du bekymrade dig för igår

Jag & Carro sitter och planerar en grillfest på msn just nu. Men kommer inte på vilka vi ska bjuda. Alla vänner vi hade har flytt fältet och vi har väl i stort sett bara oss själva kvar.. Jag fattar inte.. vi som är så roliga att umgås med. aight? Kanske bara jag som har sjukt kul. Vet att Carro också har kul.. (du kan väl iaf låstas) Moahaha. Sen jag och Carro började i ettan på gymnasiet har vi haft en låtsas kompis (som såklart är bjuden till vårat grillparyt) Alfons, Alfons Silfvermåne Filipsson heter han. Han satt breve oss i klassrummet och var såklart anledningen till att vi blev utkastade från lektion efter lektion.. Jävla as!

Carro sa faktiskt en bra sak nyss:


Caroline säger:

Äsch jag tänker faktiskt int eså, huvudsaken att man har bra vänner..
Hellre få och bra än många som man inte kan lita på.

yäyä.. nog om oss!
Du ska veta att jag tycker om dig stumpan. (tro det eller ej)
Ni får ingen bild på henne. För tänkte om ni sitter och äter lunch kanske ni tappar matlusten och det vill jag inte mina läsare..

UPPDATE: Jag ångrade mig angående bilden..


Kommentarer
Postat av: Carro

jag är så himla hettttt!! :)

2009-03-19 @ 16:58:33
URL: http://carroistheshit.blogspot.com
Postat av: terrri

kan du uppdatera lite oftare eller???????? ;)

2009-03-19 @ 21:12:57
Postat av: karro

jag uppdaterar ju hela tiden kärring

2009-03-20 @ 00:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0