hahahahahahahaha

Fick roligaste medelandet av Tessan idag
Både jag & Fia har haft vip kort på Toxic ett tag, vi har retat tessan för detta
Det här medelandet kom från henne idag

"LYSTRING ALLA MINA UNDERBARA ÅHÖRARE! jag vill medela att jag idag (onsdag 4/3-09) blev guldmedlem på tresexti.se Jag vill tacka alla mina närmsta vänner och givetvis min familj för allt stöd på vägen. Jag är otroligt stolt över att jag lyckades gå hela vägen och jag är ytterst tacksam för allt. Det här kommer att förändra mitt liv en aning och jag säger det med ett leende på läpparna att det här kommer bli grymt jävla kul. Som avslutningsvis vill jag uppmana alla er som fortfarande kämpar där ute om ett guldmedlemskap att det finns hopp för er också, ge inte upp, jag tror på er!! Det var allt för mig den här gången. Over and out<3 "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0