HELG

Äntligen kan jag ropa ut att det är HELG! En hel ledig dag sen får man ångest igen på söndag för att man ska gå till jobbet på måndag, men det tar vi på söndag för nu är det helg :D

Nu sitter jag och Olle hemma hos Fia och väntar på att brudarna ska sluta. Tror vi ska ner till täby centrum om ett tag och kolla runt lite, pågen måste få lite frisk luft :)

Hörde rykte om att det inte alls blir en lugn hemma kväll utan att vi ska ut och spela biljard, måste vara att dom vill fira att jag har haft körkort i 1 år idag ;)


//Sandra Mattsson

Kommentarer
Postat av: terri

sexig bild gullet ;)

2009-03-13 @ 16:25:09
Postat av: laura mertsalmi

mattson du jobbar ju inte ens varje dag :S



fränt med hela namnet sådär

2009-03-13 @ 18:55:51
Postat av: Sandra

GÖR JAG INTE? jag ska jobba tills dom hittar en som är utbildad! JUSTE ;D

2009-03-13 @ 20:17:47
Postat av: karro

AHA nu börjar laura läsa när sandra gör ett inlägg.. aha är det så vi ska ha det?! VISST!

2009-03-13 @ 21:12:10
Postat av: Anonym

kanske dags att jag tar över den här bloggen helt och hållet ;)

2009-03-13 @ 21:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0