I wanna know that im alive

Hej läsare! Har precis gått till täby centrum och tillbaka. Var där och köpte lite grejer. Inget jag tänker skriva upp här men kan säga att jag fick med mig lite godis hem också. Det kan man ju inte få för mycket av. Har inte hört av min älskling än, han skulle tydligen jobba ute i någon skog idag och bygga något så han skulle inte ha någon mottagning ;(
Just nu spelas min favorit låt på högsta volym (angels on the moon - Thriving Ivory) och jag känner mig på att strålande humör. Fick nyss veta en bra grej som jag har gått och varit orolig över. No more worries know!!

La upp lite gamla bilder på min bilddagbok igår, gå in och kolla om ni inte har något att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0