Klara gav mig träningsverk i magen

Kom precis hem efter en hård fys idag med Jimpa. Vi är ju i slutspel nu i elitserien så nu jävlar satsat vi på styrketräning. damn! ;)  Nej men det är väl bra att bygga upp musklerna. Jag om någon måste träna så mycker som jag stoppar i mig. Grisen skulle jag kunna kallas. Åt direkt ur glasspaketet igår hemma hos älskling när vi var hemma hos hans mamma och hälsade på. MUMS! Nog kommer jag ha träningsverk imorn iaf, tack för den MONIKA.

När jag och Fia skulle åka hem fårn träningen slänger sig Klara framför bilen och jag fick tvärnita så bilen gled på marken. Det var skit nära att jag körde på henne. Hon trodde att jag såg henne fast så var såklart inte fallet. Jaja, farmor klarade sig hel iallafall och passade sedan på att ge mig och Fia träningsverk i magen. Heeeela vägen hem till Klara skrattade vi konstant. Hon är rolig hon, våran Klara!!

Nej nu ska jag titta på lite youtube klipp som Monika rekomenderade idag på träningen. Går även rykten om att vi ska passa Monikas gris (hund) på lördag. Nu ska den göööödas!! ;D MOAHAHAH

Kommentarer
Postat av: Fia

HAHAH resan va verkligen ett konstant garv! :P

2009-03-04 @ 21:16:10
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Monika

Ni måste ju vara snäll med grisen så hon vill komma tillbaka fler gånger :)

Har du sett klippen? hehe



Jag ska få dig så fit så, let's träna! :D





2009-03-04 @ 21:47:34
URL: http://monikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0