Klassiskt romantiskt.. tråkigt!

Jag har aldrig varit en sådan tjej som längtar efter en kille som kommer ridande på en vit häst med tusen röda rosor. Klassisk kärlek är inget för mig. Nu låter jag väldigt oromantisk men jag tycker att det finns andra sätt att visa kärlek än att bjuda sin tjej på värsta middagen eller köpa det dyraste smycket. Inget sådant tilltalar mig och har aldrig gjort. Jag tycker mest det känns obekvämt. Jag vill inte ha saker som kostar pengar, om det inte är godis, jag vill hellre ligga och mysa framför tv:en och berätta för varandra hur mycket man älskar varandra.. Jag är ganska enkel när det kommer till sånt, betyder det att jag är tråkig?


Kommentarer
Postat av: sandra

real love :D

2009-03-25 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0