lär dig livet innan livet lär dig

När växer folk upp? Det ända Carina säger är att jag ska växa upp. Hon tycker att jag är omogen för att jag vill hyra en lägenhet i två månader av en kompis som inte vill sälja den. Är det omoget? Jag vet folk som är så sjuuukt mycket mer omogna och jag är trött på det. Visst jag är inte helt vuxen men man borde veta vart gränserna går. Man måste lära sig när man bara förstör för sig själv istället för att göra chanserna större. När det är dags att tagga ner lite och kommer ner på jorden innan man har förlorat allt men en gång hade och brydde sig om..

Kommentarer
Postat av: Louise

Konstigt att hon tycker det är omoget? Faktiskt så lär man sig mycket att bo själv på bara 2 månader! Stå på dig och lycka till med lägenheten!

2009-03-22 @ 23:38:28
URL: http://catpowers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0