Min älsklings Olle

Fia skrev till mig nyss, blir det inge blogginlägg idag eller? Jag hade totalt glömt bort. Haha. Har pratat med Olle i telefon sen jag kom hem från träningen och jag är inte den som är mest känd för att skriva och prata samtidigt. Antigen säger man det man skriver i telefon eller tvärtom.. ja ni fattar!

Jag fick leka taxi idag efter träningen. Körde hem, Klara, Tessan, Moa, Fia och sist mig själv. Såklart kanske ni tänker. Nej för mig är det inte så självklart. Jag brukar tappa bort mig själv ibland. När jag var liten ville pappa att jag skulle ha en klocka på armen. Han köpte, jag tappade bort. Tror att jag har haft typ åtta olika klockor. Tillslut gav pappa upp. Han insåg att det blev mer dyrt än behövligt i längden. Fia är för mig som Helga är för Monika. ;)

Fick nyss veta att Tim har skrivit upp mig till någon studio som tar modellbilder. gaaah! Man kunde tydligen skriva upp vänner om man ville. jag kanske inte är den bästa framför kameran men jag tycker det är grymt kul att ta kort. Fia ska köpa en såndär systemkamera. Det blir naaajs.

Imorn är det party. Antigen kommer jag köra in (eftersom både tessan och fia ska bli fulla) eller så åker vi kommunalt. vi har inte bestämt oss än. Det får väl bli jag som får ta hand om alla eftersom det brukar vara tvärtom. haha!

GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Fia

haha ja så som vi tog hand om dig förra gången så har du lite att ge tillbaka ;) men får väl se om jag blir lika dräggig som du karro ;)

2009-03-05 @ 23:47:20
URL: http://fiia89.blogg.se/
Postat av: Fia

ja jag är verkligen din helga karro ;)

2009-03-05 @ 23:48:34
Postat av: karro

ÄH KÄFTEN!!



haha ja. kanske inet alla som fattar. men men!

2009-03-05 @ 23:49:17
Postat av: Fia

haha nej då du var bara väldigt rolig att vara med då:P speicellt när du skulle dricka vatten ;)



haha dom som fattar dom fattar :P

2009-03-06 @ 00:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0