Miss you like crazy

Hade det grymt kul med Carro i stan idag. Vi köpte likadana sjalar som vi antar att våra pojkvänner kommer hata. Men bryr vi oss? Nej, det var vi aldrig gjort! haha ;) Love it.
Kollade precis klart på desperate housewives. Bra serie. Har varit och gymmat med Fia på njoy i Täby. Vi körde rodd i 4 km och lite annat. Mest armar kändes det som. Men ska ta magen nästa gång. Den måste jag verkligen jobba på. Ska få den precis som det var förut innan jag svullade bort den. moahaha..

Pappa & Carina åker bort imorn och är borta till på söndag. yeey! FF hemma. Eller njaa, Snövit är hemma. Det är jag & Snövit. Ska sova hos älskling imorn. Men innan det ska jag och Fia umgås och sen ska vi träna. Blir inget jobb för mig imorn, är ledig. Erik (min chef) ringde nyss och var alldeles hyper. När jag åkte från jobbet satt han och jäspade vid datan. Nu hade han tydligen druckit två koppar kaffe och cycklat i en och en halv timme på gymmet vi har på jobbet. Han är sjuk :)

wie!

bigmama bakifrån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0