Natt/morgonmänniska

Jag tror att vi är födda till något av dom. Alltså  inte båda. Antigen är man en kvälls människa eller så är man en morgon människa. Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen. Och det absolut inte som folk säger, Ja men man vänjer sig, nej det gör man inte. Tro mig jag har provat. Vissa kan gå upp tidigt. Visst känns det motigt men dom kommer ändå upp. Jag mår illa när jag går upp för tidigt. Får helt seriöst självmordstankar om jag måste gå upp innan sju!! När jag gick i skolan funderade jag ofta på att jag ska bränna ner skiten..

Här är ett test, är du en natt eller morgon människa?

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hatade faktiskt också det, för jag är ju född trött.. Och är alltid det, men nu har jag börjat tycka om att jobba dag, när jag nörjar klockan 8.. Jätte skönt tycker jag.. :) Sitta på bussen och läsa metro... Okej jag börjar lungt bli en kärring så jag ska inte skriva mer vad jag tycker om ;) hehehe.. Men det kan ändras :) man kan faktiskt vänja sig.. beror väl också på när man lägger sig! här fick du en uppsats :)

2009-03-18 @ 17:44:42
URL: http://carroistheshit.blogspot.com
Postat av: Fia

Tro mig, att man vänjer sig inte! självmordstankar i två månadet fan när man va tvungen att gå till posten varje morgon! det är inte okej! och spydde fan flera gånger, så man vänjer sig inte :P

2009-03-18 @ 20:23:32
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0