Jag har fått ett nytt smeknamn

Fan vilken skön förfest vi hade igår. Lätt bästa hittils. Det var helt galet. Antar att Fia kommer skriva ihop en historia på hennes blogg senare. Du får ni höra om allt som hände igår, även allt jag gjorde antar jag. Innan klockan var halv nio hade vi druckit ur en hel bacardi Razz. Men det kom upp lika snabbt igen. Lite mer misslyckat var att vi inte kom inte på tresexti för Tessan och & Thomas bara är 18, så vi fick gå till gamla vanliga uttjatade Toxic. Men det var väl kul där också. Skit cool kille i slutet som dansade med oss. Fattade inte riktigt vad han höll på med eller vad han ville men såg rätt kul ut :) Alla bilder kommer komma upp på Carros facebook senare. Den jäveln åker ju till thiland idag så får se om dom kommer upp innan hon åker. Jag tog iaf några bilder igår från våran galna förfest. Lägger ut några här och resten på min bilddagbok.

  
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0