Slemmig hosta mina vänner

Shit vad jag hostar slem. Det är iofs skönare än att hosta tort och att det kitlas i halsen. jaja.. Jag har alltid varit en person som tycker om att kunna hjälpa andra. Om någon annan mår dåligt vill jag sitta och lyssna på vad den har att säga och sedan se om jag kan göra något för att hjälpa  mer än att lyssna. Det är inte ofta man kan det. Men vill att alla ska någon som känner att de kan prata med och känna att dom får hjälp tillbaka. Detta kan såklart göra att man kanske försöker lägga sig i lite för mycket i andras liv och tro att man tar någon slags sida i tex ett bråk. Tycker inte om att se andra må dåligt.. Jag vill förändra..


Kommentarer
Postat av: Sandra

du är så himla bra på att lyssna och hjälpa, för mig är det dig jag alltid vågar prata om allt med <3 du är min bästa vän

2009-03-23 @ 12:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0