tufft att vara en så framgångsrik bloggare som jag

Så fort man inte minst ett inlägg per dag tappar man en del läsare.. Men om jag hade fått lika mkt pengar som blondinbella bara för att blogga hade jag matat er med inlägg heeeela tiden. Man skriver ju för att man tycker att det är roligt och man vil skriva av sig. Det är inte alltid man kan skriva det man vill pga av att faktiskt vem som helst har tillgång till att läsa min blogg. Bloggar har blivit de nya dagböckerna. Förutom att det inte finns ett lås och en nyckel till den här dagboken.
Appropå dagböcker hittade min gamla förut. Satt och läste lite. Måste hitta den igen och skriva några roliga meningar som jag skrev. Kan säga att jag skrev som om jag vore värsta bitchen. Haha nej måste verkligen leta upp den och skria in några roliga här. Helt klart värt att se :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0