uppgradera din blogg

terrri sa:

UPPGRADERA BLOGGFAN!

Karro - Forever thine, Forever mine, Forever ours sa:

JAG SKA KÄRRING

terrri sa:

OM DET ÄR NÅN SOM ÄR KÄRRING SÅ ÄR DET DU, FÖR DU ÄR JU FÖR JÄKLIGT SEG!!!

Jahapp, det är väl bara att lyda chefen.
Det är måndag idag. FATTA måndag!! SUCK jag orkar inte vänta till nästa helg. Längtar som fan till fredag. Ska ut med mina favorit brudar och hoppas på att Pontus kommer ner och gör Thomas sällskap. yeeey Pratade med Erik idag också om att han måste ta med sina kompisar och följa med. Kan bli naaajs!

Näää, tillbaka till verkligheten. Jag och Fia ska gymma imorn efter jobbet. Vi har ju tre veckors uppehåll med träningar nu. Men ska träna med juniorna istället för det var tydligen sanktan slutspel nu. Man har noll koll på det nuförtiden när man spelar i ett damlag. Fia och jag har börjat våran någorlunda nyttiga vecka med träning och fruktsmootie! Kan blir grymt det här..


Saknar som vanligt min älskling
så det gör ont i hjärtat.
Kom hit och mys med mig, NU!


Kommentarer
Postat av: Fia

HAHA tessan har tagit över våra bloggar karro ^^



Yeah, hälsoveckan ser jag fram emot :D

2009-03-23 @ 22:43:31
URL: http://fiia89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0