Hej snyggingar

Kolla jag är till och med inne på lunchen och skriver..

Har precis smällt i mig en tacopaj från willys. Stod och höll tummarna när jag drog kortet. YES DET FUNKADE! Aa, så är det för mig just nu. Hoppas in i det sista att man harn några småpengar på kontot så man har får med en lunch åtminstonde. Ringde pappa igår om att han skulle få äran att bidra lite till våran lagkassa som jag skulle ha betalat in. NO MONEY. Resan till Åre som ska göras med laget i Januari ligger illa till. Men allt är betalt och jag ska med. Tycker bara synd om dem jag har lånat pengar av för att kunna betala. Men snart lön och då jämnar allt ut sig!!

Glömde att skriva om innebandyn igår. Det går skit bra för oss. Ligger etta i div 2 nu. Förhoppningsvis spelar vi i ettan nästa säsong. Då blir det lite tuffare. Ingen förutom vi som kom direkt från Täby is har spelat högre upp en i div 2. Så det kan bli spännande. Men älskar laget lika mkt fortfarande. Har alltid roligt. Man mår bra när man går till träningen. Till skillnad mot förut. Det gillar vi. Självklarhet tänker ni. Tsss..

IDOL IKVÄLL HÖRRNI!! är dock lite besviken för ingen av dem som är kvar hejar jag på. Dom har såklart åkt ut. Först Erika sen Rabhi (stavning?) Rabhi var helt klart den roligaste att lyssna på. Nu får man lyssna på Mariette som redan är en klar artist. "Ja du sjunger jätte bra och likadant helt tiden och är typ redan en klar artist", HEJDÅ!

Nej nu måste jag sluta. Tio min kvar på rasten TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0