Hejhopp

Tycker det är grymt tråkigt att jag aldrig hinner skriva blogg. Har däremot inte känt att jag har haft något att skriva heller men idag kände jag för det. Dock vet jag inte vad jag ska skriva...

Men livet rullar på som vanligt. När jag inte jobbar spelar jag innebandy eller är hos min älskling. Inte så mkt över till annat. Men jag trivs. Får snart hem min bil. Älskling håller på att mecka med den så den är klar till helgen. Sen om några veckor flyttar jag och fia in i en egen lägenhet. Visserligen hyrd i andra hand. Men ska bo där tills man har råd att köpa en egen lägenhet. Det kommer bli grymt.

Jag har lärt mig en sak sen sist jag skrev.
Man ska aldrig planera något långt fram. För ena sekunden är allt som bortblåst. Det man en gång hade kan i nästa sekund bara vara borta. Jag har alltid sagt att det inte finns något föralltid. Jag står fast vid det fortfarande. Man kan alltid hoppas att det finns, men aldrig veta.

Det tråkiga är att det skadar så mkt relationer runt omkring om man lovar för mycket.
Jag skulle med hela mitt hjärta vilja lova Olle att det är han och jag resten av våra liv.
Om jag bara kunde. Men jag kan ju inte veta. Ingen vet. Absolut ingen.
Nu är det skillnad på kärlek & vänskap men ändå, ni fattar.

Ja nu har jag skrivit av mig lite. Får hoppas att jag fortsätter skriva. För jag ser ju att ni inte vill ge upp min blogg. Har fortfarande ganska många besökare trots att jag inte har uppdaterat någonting nästan.
Så nu har ni haft något att läsa när ni tog er tid att klicka er in på min sida.
VARSEGOD ;D

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0