Måndag igen

Ännu en mysig helg har gått och jag kan inte annat än bara vänta på nästa.

Älskar helger.

Nästa helg är också fullbokad. Det gillas. Då har man något och se fram emot vilket gör att även dagarna på jobbet går fortare för att man längtar så. Mys mys.
Fia har blivit med pokje. Eller det har hon egentligen inte. De har ju bara träffats en gång. Men det verkar vara en bra kille. Äntligen en som faktiskt förtjänar min bästa vän. Så jag hoppas på att det går fram i rätt riktning.

I det stora hela är jag lycklig med hur jag har det nu. Har världens bästa pojkvän, världens bästa vän & ett helt underbart gäng i innebandyn. Vad finns det att klaga på? jag är glad!

Nu ska jag surfa vidare. So long!


Kommentarer
Postat av: Fis

2009-11-23 @ 18:01:32
Postat av: Fisen

Haha blivit med pojke :P vi får väl se hur det går :) men härligt att han får bra betyg av dig, det är det inte många som får :P



Du är världens bästa vän gumman<3

2009-11-23 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0