09.10.02

TAGGAD FÖR PARTY IKVÄLL

håller på att tvätta festkläderna nu. Var en fläck på kjolen jag ska ha. Det är ju inte riktigt okej. Fia kommer snart och hämtar mig så ska vi se inspelade idol. Jag måste troligtvis tvätta håret en gång till (tvättade det igår kväll) Jag missade lite hår igår tror jag, halva håret är fortfarande skitigt. Så kan det gå när man är trött efter en träning. haha

En annan rolig sak är att det är bestämt att jag ska åka till Åre i januari med några i laget. MYS! Vet inte riktigt vilka som ska med men tror att det skulle bli runt 15 st iaf. Man måste ju som sagt vara 18 och en tredjedel av vårat lag är under 18. Men det kanske går att fixa iaf. Dom är väl inte så noga med lägg där uppe får man väl hoppas. Nej, det ska bli grymt kul! love it

Nu måste jag kila iväg och kolla om min kjol blev ren. Det finns ju som sagt hopp. Hatar när man ska ut när man inte vet vilka kläder man ska ha på sig. Det är de största problemet. Kläderna. Men det blir nog bra.

Ciao Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0