7 okt

Två nya par skor rikare efter besöket på skopunkten idag!
gillare

Längtar verkligen inte till helgen. Jo förutom matchen på lördag, den längtar jag till. Men inte till resten av den. Ska renas vinden och lägga allt jag äger i kartonger. Har redan 7 fulla kartonger ståendes i mitt rum. Så känner inte att den här helgen kommer bli särskilt rolig. Men hoppas att jag kan åka till älskling på söndag kväll och äta middag med hans mamma & Tomas. Det skulle vara väldigt mysigt. Så hoppas jag att jag hinner klart med allt till söndag kväll..

Ja, men det var väl det jag hade på hjärtat just nu. Ska snart ner till CC och hejja fram tjejerna till seger.

Hejdå snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0