Bajs!

Sov hos Olle inatt igen, hämtade hans bil så jag kan ta mig till jobbet nästa vecka. Har inte sån stor lust att åka till Lidingö kommunalt.. faktiskt. Ska bli roligt att se om jag kommer upp på måndag morgon. Mitt morgon humör är inte att leka med. Det funkar ganska bra på helger om man blir väckt men på vardagar när man gick i skolan och skulle upp kl sju. ojojoj.. jag hade lätt kunnat döda någon då. Tänkte många gånger på att bränna upp skolan, helt ärligt.

jag är en hemsk på morgonen. tro mig! Skäms för mig själv ibland
när man har varit otrevlig mot folk i närheten för att man själv
verkligen hatar en tidig morgon..

Träning snart. Hoppas på en bättre sådan än den vi hade igår. Jag var absolut inte vän med bollen för fem öre.
Men så kan de vara ibland. Bara det inte är så på matcherna ska man väl vara glad.

Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0