Hatar måndagar

Första dagen på jobbet är avklarat. Det gick bra, lite mycket att ta in bara. Hade en väldig huvudvärk i bilen påväg hem. Just nu känns det inte som om jag kommer lära mig det där, det ser skit svårt ut. Men det blir nog lättare och lättare för varje dag.. kan man hoppas! Det segaste är att man inte har någon rast mellan 12.00 till 18.00 då man slutar. Så dom timmarna blir väldigt sega.

Ska snart bli hämtad av Cizzi så ska vi åka och kolla på juniormatchen och hejja fram gullungarna som spelar. Sen ska jag, Fia & Linda hem och kolla lite Hannah Montana innan vi ska sova. Måste orka upp imorgon också. Plus allt det här så saknar jag Olle så jätte mycket. Skulle göra vad som helst för att få en puss från älskling.. Men vi ses i helgen, jag får ha det som mål så kanske veckan går snabbare. 

Det var de. Kommer säkert inte bli så mycket blogg, eller iaf inte så många inlägg per dag eftersom jag jobbar 08.00-18.00 hela dagarna och har träning på kvällen. Men ska kila nu, PUSS 


Kommentarer
Postat av: Olle

Allt du behöver göra är att komma till mig älskling :)

2009-10-26 @ 22:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0