Hej bloggläsare

Har varit i stan och flängt nu. Mickis tyckte att vi mest virrade omkring för att hitta en parkeringsplats. Med oss hem fick vi iallafall massa trådar till våra blivande armband och Mickis köpte nya inneskor. Nice nice. Åkte hem till Fia och bakade. Linda gjorde bajsgoda kakor med dumle i och noblesse ovanpå. Jag erkänner, dom var underbart goda. När Linda läser det här sen kommer hon vara så stolt över sig själv. Därför jag övervägde om jag skulle skriva att kakorna bara var helt okej. Men jag valde att vara ärlig idag. Vilket gör att Lindus blir glad också. Två flugor i en smäll. hehehe!

Nu ska det snart rensas på vinden. Lämnade Lindus, Fia & Jenne för att åka hem och städa?!?!? herrgud vad har det tagit åt mig. Men jag måste. Annars kommer mina grejer få stå kvar där när vi flyttat och det vill jag ju inte.

skriver mer ikväll efter städningen. BYE


Som små barn står dom och suktar efter kakorna

Kommentarer
Postat av: Lindus

HAHAHA YEEEEEES :D:D:D:D Sjukt stolt, du skulle bara veta! Fast era snickers godisar var försig också jävligt goda ;)

2009-10-07 @ 14:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0