hej folket

dagen i sickla var mys. Lindus ville fika, det blev fika på mcdonalds men det dög inte för henne så ska fika i stan någon dag nästa vecka. Allihopa :) Hittade inga trådar heller så det ska vi också kolla på nästa vecka. Då tycker jag vi åker dit vi vet att det finns. haha.

Längtar till imorn jag! Ska äta middag med Carro & Kelly klockan sju i stan. Kan bli skönt att prata lite. Det har ju trots allt hänt en del sen gymnasietiden. Sen ska vi ut och skaka rumpa på göta källare. Där möter vi Fia, Lindus, Jenne, Carro & Malin. greeeeeeeeeeeat! PARTY Jag och Fia ville få dit dom för att visa hur bra 360 är (alltså nattklubben på götakällare) så vi får väl hopppas att dom går därifrån på fredag natt nöjda med kvällen annars får jag och Fia skäll ;) 

nu ska det ätas innan träning. Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0