hej onsdag

vart lite mycket igår. Var hemma hos Hanna och Clara hela dagen, åkte och färgade håret hos Carolina sen hem till Hanna igen och fika med alla barnen. Det var jätte roligt att umgås lite. Det händer inte så ofta. Sen kom Fia och hämtade mig vid sex så åkte vi till centrum och mötte Linda. Tisdagsbomben var ju igår, det har blivit våran nya tradition. Så vi hyrde film och åkte hem till Fia och kollade. Amanda kom förbi också :)

Idag ska jag på intervju igen. Mamma var snäll och sa att hon kunde köra mig dit. Sen är det ju träning ikväll men jag ska vara barnvakt åt lilla Clara istället. Lovade Hanna det, hon ska iväg och kolla en musikal. Det är hon värd. Lilla Clara är inte så lätt att ha och göra med på kvällarna när hon ska sova. Det är mest bara skrik, haha men det kommer nog gå bra.

Linda och Fia gick upp klockan sju imorse medans jag gick upp... nyss! hoho. Hörde när dom gick men somnade snabbt om igen. Guud så skönt. Jag kan vara arbetslös ett tag till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0