hejåhå!

Ja det har ju inte riktigt varit en blogg helg.. som vanligt

Att jag var ute i fredags visste ni. (hittade en jätte ful bild på tresextis hemsida på alla oss. tänker tyvärr inte lägga upp den. så illa var det) I lördags.. vad gjorde jag i lördags? Jo, åkte till älskling. Jag & FIa åkte till hans land och slappade i soffan hela kvällen efter en sliten natt. Det var jätte skönt. Mös med pojken hela kvällen. Ja, efter att han var klar med att bygga altanen.

Spelade match i söndags och vann med 12-0 mot bele. Behövs väl inte sägas så mkt mer om den matchen. Vill ni ändå veta lite mer i detalj så har mickan skivit ett match referat på lagets heta blogg. Aa det gick inte att länka så ni får länken såhär istället: http://fenomenetfc.blogg.se/

Nog om helgen, nu är nu liksom..

Eller vänta lite bilder vill ni kanske ha!!

När jag städade hittade jag det här kortet fån min älskade Carro som hon har skrivit till mig precis efter eller innan vi tog studenten tror jag. På framsidan är det en delfin, bara för att hon vet att jag älskar delfiner. Gullunge!

En arg(?) Linda påväg hem från korgen i fredags (lördagsnatt)

Älskling tog sig ett bad idag innan han åkte hem. Får inte träffa killen på jätte länge nu! :(

 

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0