hoho

Matchen mot Täby IS var ju rätt rolig att kolla på måste jag säga, hahahahaha! blev 7-7 tror jag. Jenne gjorde alla målen förutom ett som kom från Beckas klubba. Fick lov att skriva ett sms till Jenne nyss att hon var grym, snyggt jobbat. Det var hon värd! Hade ju varit kul om några andra också gjorde mål men det här var Jennes match helt enkelt ;)

Fick veta av vaktmästaren i tibble också att mina gamla matchkläder från tis låg slängda under läktarn bland allt skräp. Täby IS, herregud. Var tydligen väldigt viktigt att de skulle få tillbaka dom där match kläderna. För att vadå? förnedra en genom att bara slänga dom? det hade jag i sånna fall kunnat gjort själv. haha är det små 12 åringar som styr i Täby IS kanske? hoho

Bonde söker fru nu!!! det är paus därför jag har tid att skriva. Sen är det GREYS ANATOMI.
JAG LÄNGTAR!! Är verkligen den bästa serierna som går på tv just nu.

men nu börjar det igen. HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: Fia

PINSAMT FAN! först vägrar dom skriva på övergångpapprerna tills dom fått kläderna och sen när dom fått dom slängs dom bara under läktarn bland all skit! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ vad har hänt med TIS?

2009-10-07 @ 21:00:06
Postat av: Olle

Säg grattis till jenne istället för att klaga mer :D

2009-10-07 @ 21:23:49
Postat av: Karro

jag sa ju det :P bara för det där med matchkläderna eller vadå? :P

2009-10-07 @ 21:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0