idag ska jag hem till älskling!!!

Nyss rensat heeeela vinden och dammsugit upp all råttskit där uppe. Shit vad jag är duktig. Ska snart åka till centrum och käka något. Jag & Fisen. Sen ner till tibble för att kolla när Täby is spelar match. Tänkte göra det innan jag åker till Olle. För då kunde Fia köra mig till danderyd iaf. Men förhoppningsvis till T-centralen. Jag får smöra lite;)

Nu måste jag fortsätta jobba. Ner med allt i kartonger. Fia står här och är skit bitter. Försöker lägga sig och sova så fort hon får chansen. Tröttmössan! Måste sluta nu innan hon kollar vad jag skriver.. moahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det va du som gjorde mig bitter ;) och jag visste att du skulle skriva det kärring;) but i love you! <3

2009-10-11 @ 17:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0