Jag & Fia (även älskling lite) har varit duktiga idag

Flyttar ju som sisådär en vecka så har packat ner det mesta i flyttkartonger. Men har dock maaaaaaaaasssaaa kvar. Men har kommit en bit. Imorgon kväll måste jag vara hemma och hjälpa pappa & Carina att rensa våran vind. Inte så jätte mkt kvar men det är mest mina grejer så är ju bra om jag är med när de slängs grejer. Vissa saker vill man ju trots allt har kvar även fast ens föräldrar tycker att det är skit saker.

Såhär de ungefär ut nu. Bara det att i hörnet längst bort som ni ser, där sitter jag nu på en EXTRA SÄNG. Ja ni läste rätt. En jävla extrasäng. Världens mest oskönaste. Min har dom skruvat isär och madrassen har flyttat upp till dalarna. Kuuuuuuuuuul..

 

Imorgon på dan blir det stan med Linda, Mickis, Fia, Jenne & Carre. Sen hem till Lindus och baka och mysa framför en film. Dock måste jag hem typ vid fem för att hjälpa till hemma. det suger, men ibland bara måste man. Aja, godnatt!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0