Låtar som verkligen betyder något för lilla mig

Den här låten är min och & Fias låt. Varje gång jag lyssnar på den tänker jag på min Fisen. Kommer dock inte ihåg just varför denna låt för det var ju som sagt ett tag sen men den är himla bra.
Du är min pretty baby



Den här låten är min och älsklings låt. När vi precis hade blivit tillsammans, om det inte var innan vi blev tillsammans till och med, lyssnade han ofta på den här låten. Måste nämnas att han och jag verkligen inte har samma musiksmak men den här låten fastnade jag för. Så varje gång jag lyssnade på den (vilket var ofta) tänkte jag på han, och han tänkte på mig. Så då fick det bli våran låt. Ännu en väldans bra låt.
(Den kommer igång efter ett tag så stäng inte av. Dom börjar sjunga efter nästan 1 min!)


Kommentarer
Postat av: Fia

Du hade den på en skiva så vi lyssnade på den typ jämt och så tyckte vi texten va så fin så då fick det bli vår låt :D tror det va speciellt meningen.



Pretty Baby dont you leave me, i have been saving smiles for you. :)



<3

2009-10-15 @ 08:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0